در راستای توسعه خدمات سهامداری و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان تعاونی خاص در شرکت های ایران خودرو، ایساکو، ایسیکو، ایران خودرو خراسان و الکتریک خودرو شرق، باجه های ارائه خدمات با عنوان «دستیار هوشمند» نصب و راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی تعاونی خاص؛ استفاده از باجه های «دستیار هوشمند» اولین بار برای ارائه خدمات درسازمان فروش ایران خودرو، توسط شرکت ایده پرداز سمندایرانیان متعلق به تعاونی خاص رونمایی وراه اندازی شد.
«دستیار هوشمند» که بعنوان یک باجه سیارشناخته می شود قادراست همزمان علاوه بر ارائه اطلاعات مورد نیاز مشتری بعنوان یک فروشنده محصول نیز ایفای نقش نماید.
گفتنی است بکارگیری باجه های «دستیار هوشمند» برای ارائه کلیه خدمات سهامداری اعم از گردش سرمایه عضو، پرداخت اقساط، امور مربوط به تعاون کارت و … در نقاطی که دسترسی به شعب به راحتی میسر نیست هدفی است که تعاونی خاص برای توسعه ارائه خدمات به سهامداران خود پیگیری میکند.
پیشتر در شماره ۶۶ نشــریه کارنامه گـزارش کاملـــی برای آشــنایی با این باجه ها ارائه شده است.