ششمین دوره اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار گردید و شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو موفق به کسب تندیس سه ستاره این اجلاس شد.
به گزارش روابط عمومی تعاونی خاص در این اجلاس خدماتی که شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو به سهامداران خود ارائه کرده ، همچنین نحوه رسیدگی به نیازهای مشتریان توسط تیم تحقیق و داوری این اجلاس مورد ارزیابی قرارگرفت و پس از بررسی خدمات ارائه شده و به دلیل نهادینه شدن اصل مشتری محوری ، ارائه خدمات گسترده و با کیفیت، خدمات رسانی دقیق و به موقع و ارتباط با مشتریان از طریق واحد رضایت مشتری ، کسب مقام نخست و تندیس سه ستاره این اجلاس به حسین محمدی مدیرعامل شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو اهداء گردید .