به گزارش روابط عمومی تعاونی خاص در این نشست که با حضور حسین محمدی مدیرعامل تعاونی خاص و جمعی از مدیران و کارکنان شاغل در مدیریت امور شعب و سهامداری این شرکت برگزار شد، محمدی ضمن بیان نکات راهبردی با محوریت بهبود خدمات سهامداری، از زحمات همکاران تقدیر به عمل آورد.
وی با بیان اینکه گسترش، بهبود و تسهیل خدمات سهامداری به عنوان یکی از مهمترین اهداف تعاونی خاص در حوزه خدمت رسانی به اعضا است اظهار داشت: خوشبختانه در سال های اخیر خدمات مناسبی به اعضا ارائه شده است که راه اندازی باشگاه سهامداران، توسعه، افتتاح و بازسازی شعب در شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو و برگزاری قرعه کشی های متعدد بین آنان از جمله این خدمات است.
محمدی در بخش دیگری از سخنانش عنوان داشت: برخلاف تصور برخی از سهامداران که از تعاونی خاص توقع دارند همانند بعضی از شرکت ها نسبت به پرداخت مطالبات سهامداران بروز عمل کند باید به این نکته توجه داشته باشند که تعاونی خاص یک شرکت سرمایه گذاری است که درطول فعالیت های دوره ای که انجام می دهد بازگشت نقدینگی به شرکت در یک فرایند زمانبر صورت می پذیرد و به همین دلیل پرداخت مطالبات سهامداران نیز نیازمند زمان بیشتری خواهد بود.
مدیرعامل تعاونی خاص با تاکید بر اینکه کارکنان شاغل در شعب در خط مقدم خدمت رسانی به اعضا هستند و باید با سعه صدر و سرلوحه قراردادن اخلاق خدمات شایسته ای را به اعضا ارائه نمایند افزود : فرهنگ تکریم ارباب رجوع و ایجاد رضایتمندی باید به عنوان اصل جدایی ناپذیر در برخورد کارکنان با سهامداران همچنان با قوت اجرا گردد.